Welcom to BaONG Blog
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Sunday, March 8, 2009

Komander Al Quds syahid dalam serangan rejim Zionis.




Jumaat, 06/03/2009 - Sayap bersenjata Pergerakan Jihad Islami, Briged Al-Quds mengumumkan berita pembunuhan salah seorang komander mereka. Khaled Sha’lan, 24 tahun di Wilayah Utara Gaza pada malam Rabu lepas. Beliau cedera di dalam satu serangan hendap yang dilancarkan oleh pihak Yahudi laknatullah. Khaled telah meninggal dunia disebabkan oleh kecederaan parah yang dihidapinya.
Briged Al-Quds menyatakan dengan tegas bahawa pihak mereka akan membalas serangan ini pada bila-bila masa dan ketika. Serangan yang telah dilancarkan oleh pihak rejim Zionis mensasarkan penduduk awam di kem pelarian Jabalia. Setakat ini tujuh penduduk awam telah cedera termasuk dua di dalam keadaan parah.
Di West Bank pihak berkuasa negara haram Israel telah menyerahkan notis kepada 15 penduduk di Nablus untuk mereka mengosongkan rumah dan harta benda sebelum 26/3/2009 untuk dirobohkan oleh pihak Yahudi Laknatullah. Maklumat dari penduduk memberitahu bahawa pihak Israel mendapati bahawa terdapat banyak rumah kediaman di daerah itu dibina sebelum bermula penjajahan Israel pada 1967.
sumber : http://www.palestine-info.co.uk/en/
penterjemah : Bai

0 comments:

Post a Comment